View Full Version : OA V24 is perfect!
Pinokkio.
13th February 2009, 09:47 PM
Ik had nou juist het gevoel dat versie 24 niet beter kon,maar daar is akweer versie 25.
Persoonlijk vind ik dat het wat snel gaat,maar als er klachten zijn over Versie 24 is het wel te begrijpen.
Toch ondervond ik zelf dat niet alles aan Online Armor te wijten is.
Ik veranderde van virusscanner en Foila! Perfect.
Er is nou eenmaal software op de markt die altijd conflicten geeft.
Maar wat te doen nu?
25?????
gerardwil
14th February 2009, 05:54 AM
Hi Pinokkio,
Je kunt 24 blijven gebruiken omdat er niet veel verschil is met 25. 25 heeft alleen wat kosmetische veranderingen.
Vergeet echter niet dat dit nog steeds beta versies zijn en er dus onverwachte en/of vervelende dingen kunnen gebeuren zoals met iedere beta software.
Ook is het zo dat we hier een public beta forum hebben en er verwacht wordt dat je hier alles post over de beta versies (wel Engels).
Gerard
Pinokkio.
14th February 2009, 08:38 AM
Hi Pinokkio,
Je kunt 24 blijven gebruiken omdat er niet veel verschil is met 25. 25 heeft alleen wat kosmetische veranderingen.
Vergeet echter niet dat dit nog steeds beta versies zijn en er dus onverwachte en/of vervelende dingen kunnen gebeuren zoals met iedere beta software.
Ook is het zo dat we hier een public beta forum hebben en er verwacht wordt dat je hier alles post over de beta versies (wel Engels).
Gerard
Hallo Gerard.
Jawel dat ben ik me bewust,maar ik heb zelf nog nooit Beta"s gebruikt behalve Gmail maar dat is een ander verhaal.
Daarom wist ik niet dat die versies zo snel door de volgende vervangen wordt.
Nee geen grote moeite met het verwijderen en installeren,ik begin juist nog wat te leren hoe die processen precies heten.
Dus mocht ik een serieus probleem hebben moet dat in het Engelse Forum gepost worden?
Sinds ik 24 heb en van virusscanner veranderde heb ik helemaal geen klachten meer.
Dus perfect.:-D
PS:
O,ik vergat dat ik toch versie 25 maar geinstalleerd heb.
Ik doe mee om ook alle versies te beoordelen natuurlijk.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.