PDA

View Full Version : Verwijderen browse geschied. IE 8 werkt niet meer.

Basz
27th July 2009, 09:47 AM
Misschien wat dubbel op, maar ik plaats hier toch ook een posting, naast Engelse forum.
Na de installatie van de freeware versie werkte de 'browsegeschiedenis verwijderen' (cookies, in private, geschiedenis, formulieren, enz) van Internet Explorer 8 (!) niet meer. Het verwijderen van een en ander wordt wel opgestart, maar daar blijft het bij. Het blijft hangen. Je moet ctrl-alt-del gebruiken om het proces te beindigen. Daarna computer herstarten.

Na verwijdering van Online-Armor werkt het verwijderen gewoon weer: in luttele seconden is het gebeurd.
Dus een bug of blokkade in/door Online-Armor. Wel jammer want Online-Armor firewall is de beste (en heel fijn in gebruik) die ik tot nu toe gevonden heb ...

Windows XP Prof. Online-Armor, v3.5.0.32

Lucinda
27th July 2009, 04:19 PM
:confused:Snap ik niet want ik heb dezelfde versie maar dan de OA ++
Maar de Firewall blijft dezelfde versie en ik heb het nooit.

Gebruik je Ccleaner? Die kan dat ook.
http://i29.tinypic.com/261clys.jpg

Staan al je vinkjes wel goed?

Basz
27th July 2009, 05:51 PM
Bedankt voor je reactie. :D
In het Engelse forum heb ik ook al wat suggesties gekregen.
CCleaner heb ik ook, maar die verwijdert niet alle rommel van IE 8 (van IE 7 weer wel)
Daarom gebruik ik dus de opruimfunctie (cleaner) van IE8 zelf (!). Dat gaat in een handomdraai en dan wordt alles verwijderd.
Maar ja, dat gaat dus niet samen met OA.
Er zou eigenlijke één goed programma moeten komen voor het verwijderen van alle troep. Zo heb ik Kcleaner (KCsoftwares) voor het opruimen van alle
troep van Windows Messenger .... en dat is heel wat.